Συχνές Ερωτήσεις

Υπάρχουν συγκεκριμένες απαιτησεις για την ενοικίαση αυτοκινήτου;

Η ενοικίαση αυτοκινήτου, όπως όλες οι παρεχόμενες υπηρεσίες διέπονται από νόμους και κανονισμούς. Εδώ μπορείτε να δείτε τους όρους ενοικίασης αυτοκινήτου στην Spark.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  1. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
    Τράπεζα IBAN
    Eurobank GR-96026-02430-00077-02007-54676
    Δικαιούχος ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΤΡ.-ΣΩΠΙΑΔΗΣ Γ. Ο.Ε

    Παρακαλούμε για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας να μας αποστείλλεται το αντίγραφο της κατάθεσης στο [email protected] ή με FAX στο 2314 018 322

  2. Μετρητά ή Χρεωστική-Πιστωτική Κάρτα κατά την παραλαβή
    Μπορείτε να πληρώσετε μετρητά κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου σας σε οποιοδήποτε σημείο παραλαβής. Εναλλακτικά μπορείτε να πληρώσετε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, αποκλειστικά για τις παραλαβές που γίνονται στο γραφείο της Spark στην Καλαμαριά.

Μπορώ να επιλέξω διαφορετική τοποθεσία παραλαβής - παράδοσης;

Φυσικά, εφόσον βρίσκονται εντός πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης. Για τοποθεσίες εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος μόνο κατόπιν επικοινωνίας.

Τι γίνεται στην περίπτωση που χρειαστεί να παρατείνω την ενοικίαση;

Είστε ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 6932 30 54 50 ή 2314 018 322 ή μέσω email στο [email protected] και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας παρέχουμε τη δυνατότητα να έχετε αυτοκίνητο για το διάστημα παράτασης της διαμονής σας. Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε πως λόγω μεγάλης ζήτησης γίνονται διαρκώς νέες κρατήσεις στα αυτοκίνητα μας.

Τι γίνεται στην περίπτωση που χρειαστεί να επιστρέψω το αυτοκίνητο νωρίτερα;

Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας επιστρέψουμε την χρηματική διαφορά, αυτό που μπορούμε να κάνουμε όμως είναι να σας επιτρέψουμε να χρησιμοποιήσετε τις υπόλοιπες μέρες σε μια καινούρια κράτηση.

Η ακύρωση της κράτησης έχει επιπτώσεις;

Όχι. Η ακύρωση της κράτησης δεν σας επιβαρύνει με κανέναν τρόπο. Σε περίπτωση ακύρωσης παρακαλείστε να ενημερώνετε το πρακτορείο 48 ώρες πριν την ημερομηνία παραλαβής του αυτοκινήτου.

Μπορώ να τροποποιήσω την κράτηση μου;

Είστε ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 6932 30 54 50 ή 2314 018 322 ή μέσω email στο [email protected], ώστε να προσπαθήσουμε να διευθετήσουμε όποιες αλλαγές έχετε υπ’ όψιν σας.

Μπορεί ο οποιοσδήποτε να οδηγήσει το αυτοκίνητο;

Τα αυτοκίνητα μπορούν να οδηγήσουν μόνο οι εγεγγραμένοι οδηγοί. Μπορείτε να προσθέσετε οδηγούς στο συμβόλαιο ενοικίασης χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Μέχρι που μπορώ να πάω με το αυτοκίνητο που θα νοικιάσω;

Μπορείτε, εντός επικράτειας, να πάτε όσο μακρία θέλετε με το αυτοκίνητο που έχετε επιλέξει.

Ποια είναι η πολιτική καυσίμων σας;

Το αυτοκίνητο πρέπει να παραδοθεί με την την στάθμη των καυσίμων να βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο που ήταν κατά την παραλαβή.

Τι καλύπτει η ασφάλεια του αυτοκινήτου;

Όλα μας τα αυτοκίνητα είναι ασφαλισμένα για πλήρη αστική ευθύνη και τροχαία ατυχήματα, ενώ συμπεριλαμβάνεται δωρεάν 24ωρη οδική βοήθεια.

Τι να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Σε περίπτωση ατυχήματος επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στα τηλέφωνα 6932 30 54 50 ή 2314 018 322, έτσι ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε γρήγορα, δίνωντας σας την καλύτερη κατευθυνση.

Πρώτο και κυριότερο μέλημα σας είναι να διαβεβαιώσετε ότι δεν έχει τραυματιστεί κανείς από τους επιβαίνωντες. Αφού σιγουρευτείτε ότι δεν υπάρχει σοβαρός τραυματισμός, τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι τα εξής:

  • Αν μπορείτε, τραβήξτε φωτογραφίες του αυτοκινήτου σας και των υπόλοιπων οχημάτων που ενεπλάκησαν στο δυστυχημα, έτσι ώστε να φαίνονται οι ζημιές.
  • Ενημερώστε την αστυνομία για το ατύχημα ώστε να έρθουν και να καταγράψουν το συμβάν. Θα σας ζητήσουν να συμπληρώσετε την φόρμα αναφοράς το ατυχήματος.
  • Εαν το αυτοκίνητο σας δεν είναι σε κατάσταση να οδηγηθεί, καλείτε την οδική βοήθεια η οποία σε συνεννόηση μαζί μας σας μεταφέρει μαζί με το αυτοκίνητο σε κάποιο χώρο της εταιρίας μας για να σας το αντικαταστήσουμε το συντομότερο δυνατό.